PROFETIAT

William Boothin profetia lopunajan maailmasta ja seurakunnasta

Pelastusarmeijan perustaja William Booth (1829-1912), profetoi siitä millainen maailman ja kristikunnan hengellinen tila tulee olemaan ennen Jeesuksen tulemusta. En voi itse muuta kuin hämmästellä kuinka nappiin tämä profetia on osunut.

1 Silloin on politiikka ilman Jumalaa.

Tulee päivä, jolloin koko läntisen maailman virallinen valtiopolitiikka on sellaista, ettei kukaan päättäjistä enää pelkää Jumalaa. Uusi sukupolvi poliittisia johtajia hallitsee Eurooppaa, sukupolvi joka ei enää pienimmässäkään määrin pelkää Jumalaa.

2 Silloin on taivas ilman helvettiä.

Tulee päivä, jolloin tapahtuu suuri irrottautuminen siitä, mitä raamattu nimittää täyden totuuden evankeliumiksi. Silloin raamatun profetioiden mukaan saarnataan korvasyyhyn. Kuuliat määräävät, mitä saarnatuoleista julistetaan. Ja silloin yleinen määräys saarnatuoleille on tämä: Puhukaa lempeitä, makeita sanoja. Puhukaa taivaasta, jättäkää meidät vapaiksi, jotta emme joutuisi rasittumaan, kun saarnaatte helvetistä.

3 Kristikunta on täynnä anteeksiantamusta ilman parannuksen tekemistä.

Kristikunnasta katoaa se raamatun oppi, ettei syntien anteeksiantamista voi olla ilman, että tehdään parannusta synnistä.

4 Päivä ennen Jeesuksen tuloa, ihmiset, jotka eivät ole uudestisyntyneet ylhäältä, ovat täynnä pelastusiloa.

5 On paljon uskontoa, ilman Pyhää Henkeä.

6 Kristikunta on ilman Kristusta.

Kristus ei ole siellä, missä veri ja tuli eivät ole voimassa – kieltäkää noista sanoista toinen, ja teillä on kristillisyyden muodot, mutta teillä ei ole Kristusta.

 

Omat loppukommentit:

Itse annoin aikoinaan elämäni Jeesukselle sen seurauksena, koska parhaalla ystävälläni oli ROHKEUTTA JA RAKKAUTTA kertoa minulle, että ilman Jeesusta olen matkalle helvettiin. Sain yliluonnollisen ilmestystiedon tästä asiasta ja huusin Jeesuksen puoleen siltä istumalta. Tunsin ihan fyysisesti kuinka syntitaakkani nostettiin minulta pois tuona hetkenä.

Ilman Jeesusta on jokainen ihminen (lapsia lukuunottamatta) maan päällä matkalla iankaikkiseen tuskaan, häpeään ja yksinäisyyteen. On mielestäni erittäin surullista että tästä asiasta vaietaan kristillisissä piireissä. Hyssyttely ei ole koskaan tehnyt ketään vapaaksi, totuus on se mikä vapauttaa ihmiset!

Ikävä kyllä turhan usein sitä kuulee uskovaistenkiin suusta että "helvetillä ei pidä pelotella ihmisiä". Saatana on tästä asiasta varmasti heidän kanssaan samaa mieltä, sillä hän ei halua ihmisten uskovan tuon paikan olemassaoloon tai edes mainitsevan sitä sanallakaan. On kummallista että tätä ajatusta toistellaan niin usein, siitäkin huolimatta että Raamattu kehoittaa ihmisiä pelkäämään Jumalaa, joka voi hukuttaa sekä ruumiin että sielun helvettiin. (Matt 10:28)

Syyttääkö kukaan uutistoimittajaa pelottelusta, joka saa tehtäväkseen uutisoida valtavasta metsäpalosta, joka uhkaa polttaa poroksi tuhansien ihmisten koteja asukkaineen, mikäli heitä ei ehditä evakuoida ajoissa? Jos metsäpaloa tai oman talon palamista on syytä pelätä, niin sitten on kyllä helvettiäkin. Siellä ei pala ihmisen maallinen omaisuus, vaan hänen iankaikkinen sielunsa, jonka arvo ei ole mitattavissa rahassa. Jeesukselle tämä aihe taitaa olla todella tärkeä koska hän hän puhui kadotuksesta enemmän kuin taivaasta, sen lisäksi hän antoi henkensä ettei sinun tarvitsisi joutua tuohon kamalaan paikkaan.

”...on monta sanan saarnaajaa, jotka harhaanjohtavat ihmisiä, eivätkä uskalla kertoa totuutta. Harva pastori nykyään saarnaa synnistä ja totuudesta, eli taivaasta ja helvetistä. Kuitenkin molemmat paikat ovat yhtä todellisia kuin sinun ja minun asuinpaikkamme, jossa elämme.” -Sven-Erik Sýren (Kävin Taivaassa kirja)